Общи Условия

Добре дошли в онлайн магазин marlo.bg

СИГУРНОСТ

Онлайн магазинът marlo.bg има най-съвременните и утвърдени приложения за сигурност, които се отнасят до личната информация на потребителите.

РАЗКРИВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ НА 3-ТИ СТРАНИ

Онлайн магазинът  marlo.bg не разкрива, продава, обменя, дава или по какъвто и да било друг начин предназначава за трети лица или компании информацията, която Вие ни поверявате. Единствено изключение от този ангажимент прави случай, при който клиентът е информирал и/или е дал съгласието си при събирането на личните данни (предоставяне на информация на куриерска фирма, която е нужна за доставка), и/или разкриването на личните данни се изисква от приложимото право, и/или за защита на  marlo.bg и неговите потребители от престъпни/нечестни действия, които могат да застрашат сигурността на горепосочените, но винаги при спазване на действащото законодателство.

Онлайн магазинът marlo.bg не носи отговорност, в случай, че Вие волно или неволно предоставите информация относно личните си данни на трети лица.

Ние нямаме достъп до Вашата парола. Вие сте единствените, които могат да извършват корекции спрямо нея, съответна отговорността относно конфиденциалността на паролата Ви е изцяло Ваша.

От съображения за сигурност, Ви приканваме паролата Ви да бъде съчетание от главни и малки букви, както и от цифри.

При подаване на невярна или непълна информация от Ваша страна, фирмата не носи отговорност за неизпълнението на договорните или законови задължения.

КОНТРОЛ ЗА УСЛОВИЯТА ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Нашата компания има достъп до Вашите данни, посочени при регистрацията Ви. С регистрацията си като член на marlo.bg, Вие потвърждавате и се съгласявате личните Ви данни да бъдат обработвани за цели, свързани с Вашата регистрация, при спазване на Закона за защита на личните данни.

СТОКИ, ПРОДАЖБА

Стоките, които са изложени в сайта, са обект на продажба и са описани по вид и материал. Онлайн магазинът marlo.bg не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Заявяването за закупуване на стока се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно описанието на стоката.

Моля, имайте предвид, че понякога даден артикул се изчерпва и поръчката не може да бъде осъществена в предвидения срок. При такава ситуация, наш сътрудник ще се свърже с Вас по е-мейл или телефон, за доуточнение.

Въвеждайте пълно, точно и коректно своите данни, с оглед възпрепятстване на проблеми при доставката.

Според Закона за защита на потребителите (ЗЗП), стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на до 14 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото, като в момента на предаването й от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка).

Възстановяване на сума за закупен продукт става след приемане на пратката от наша страна, след като се уверим в нейната цялост! Клиентът е длъжен да ни уведоми за неговото решение по телефон или еmail. Връщането на сумата става чрез наложен платеж или паричен превод в рамките на до 14 дни от датата на получаване на пратката.

В случай, че моделът, който сте получили, не Ви удовлетворява, можем да направим замяна с друг артикул от нашите колекции. За да бъдат върнати обратно закупените продукти за замяна, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. При замяна на продукт клиентът поема куриерските разходи в двете посоки. Можете да направите замяна в срок до 14 дни.

На замяна не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия, съгласно Закона за защита на потребителите.

Продуктите за замяна можете да изпратите в офиса на куриера, от където е изпратена поръчката.

ПОРЪЧКИ

При постъпила поръчка при нас, Вие ще получите информация на еmail-а, с който сте регистрирани в сайта, както и информация за наличност и точна дата на доставка.

Предлагаме опция преглед

Клиентът може да заплати поръчката си след като я прегледа. Клиентът може да промени или откаже поръчката си преди тя да бъде на статус „Приключена“. Ако клиентът откаже поръчката и/или не извърши плащането, то неговият статус в Онлайн магазина ще бъде променен на „нередовен клиент“ и могат да му бъдат отказани последващи поръчки.

Потвърждавайки поръчката си, Вие автоматично се съгласявате да получавате системни е-мейли.

Поръчка може да направите, както чрез

Жалби

Можете да се обърщате към комисията за защита на потребителите КЗП
Или считано от 15.2.2016 Европейската комисия предоставя платформа за извънсъдебна медиация, целта на която е даде възможност на потребителите за извънсъдебно решаване на спорове относно поръчки, направени онлайн.

Платформата за извънсъдебно решаване на спорове е достъпна на следния адрес: http://ec.europa.eu/consumers/odr/